söndag 10 januari 2010

Photoshop :(

Saknar min dator är sur på giganten som aldrig kan laga min dator. 3 gången jag lämnat in den hoppas dom lagar den denna gång ist för att förstöra den. Den borde ju komma i veckan har vart borta över 3 veckor nu.. less less less.. Saknar mitt photoshop och mina bilder. Blir galen snart man är helt handikappad utan den :(

Nu håller jag på att ladda ner någon gratis verson, den lär ju inte vara lika bra dom mitt riktiga.. dom kommer då får ersätta ifall den kommer tillbaka trasig igen. Då ska jag ha en ny. Sen hade jag tagit hem så jäkla många snygga Fonts som ja aldrig kommer få tillbaka. Då måste jag börja om igen. Jag är orolig att segheten dom orsakade i den inte är bra. Eller att skalet ska vara lika trasigt.

Nä usch orkar inte tänka på den nu.

nu ska jag mysa ner i soffan och vänta på Jens :)

Xoxo Tessa

Inga kommentarer: