fredag 12 mars 2010

Helg :)



Äntligen helg!
Helt skönt, har sovit lite denna vecka;.P Blir så då man jobbar mellan 13-22. Man kommer hem typ halv elva och ska börja göra mat osv. Då kommer man i säng efter tolv och sen vaknar man kring 8 för då vill Ivar pinka :)

Nåja.
Trivs här i Gideå, i morrn ska jag och kolla på en etta och en tvåa :)
Tror jag ska ha 2an om den är fräsch :)
Ska även in till övik och bada på Paradisbadet :) Ska bli hel skojj!

Då kanske de blir nästa helg att försöka ta sej till Luleå och hämta mina möbler :) Kan ju inte sova på golvet;) Sen vill ja ha mina kläder :P

OCH mina SKOR som är så viktiga ;) Saknar dom, springer bara omkring i ett par stålhetta skor. Lite klack vill man ha!( ibland iaf, då man numera bor på landet)
Jag gillar att vara i stan men jag älskar landet, man känner sej fri och man får mer utrymme. Sen är luften så frisk och det är helt stressfritt.

Hittade denna bild :P jag och en gammal kompis hade tråkigt en dag för kanske 4 år sedan ;)
(Jag i vit och Amanda i svart.)

Inga kommentarer: