måndag 1 februari 2010

Allt du ljugit om

Sanningen kommer fram mer och mer, magen borde svida mer och mer? eller har jag fel?
Skulle vilja skriva ut i bloggen om vem du är så folk får fatta vem du är. Huvudsaken är att du vet vem det handlar om. Kanske fattar att DU gjort fel och inte jag, det enda fel jag gjort var att släppa in dig i mitt liv igen?

Jag har inte ljugit för dig. Har ställt upp för dig, har förstått att du inte mått bra då du sagt att du har haft så jobbigt runt omkring men allt detta var bara lögner? Varför? Du har vart så rolig och snäll bortom dessa lögner. Eller var det bara någon du spelade?
Jag har förlåtit dig och förlåtit dig för jag ville inte tro det om dig. du kom tillbaka och var snällare än förut trodde att du hade förändrats. men då får man en kniv i ryggen. Du kanske förstår att man blir less?
Sluta ljuga ihop om hur vi blev ovänner och du ville veta varför. Här kommer svaret efter en lång tid. Har försökt smälta det som hänt har mått så dåligt för det du gjort.


1.Du sa tex att du hade fått körkort, i november var det väll ett år sedan? Du sa att du inte tog fotot på plats för du var nyvaken eller något. Och du sa att du kunde köra på lappen där ett år, jag försökte säga att vi kunde gå och fixa foto och hämta ut det så du kunde få det. Men du sa att du skulle hämta ut det på bilprovningen? Men VEM FAN hämtar sitt körkort på en jävla bilbesktning? Så dum är jag inte. Men nu står det stort i bloggen av en annan att du fått det? ville du inte skriva ut det för du veta att du ljugit så mycket om det? Jag hade gillat dig lika mycket utan att du hade körkort.

2. Du har sagt att du får 10 000 i månaden av din döda pappa? men sen så nu står det att du får 1050 kr i månaden och att du får pengar då du hjälper din mamma? Men de har du aldrig sagt. Du fortsatte säga att du får 10 000 i månaden. Jag hade tyckt om dig lika mycket med eller utan pengar.

3.Killen du älskar... Du har sagt så mycket dumt han gjort, tex spridit rykten om dej och att han inte låter dej vara även fast du säger att han ska det, att han är hack i häl och trakkar dej dagligen tex säger att du är en hora. Sen då vi dina 2 bästa vänner ställer upp att prata med honom så låter du oss göra det, men han fattar noll och säger att du följer efter honom? Han värkar vara snäll mot dig. men varför är du så elak och ljuger om han? Du borde väll förstå att han inte litar på dig då du håller på som du gör? Sen att du låter oss framstå som nå jävla idioter då de är du som är en idot? Vi ville bara hjälpa för du sa att du mådde så dåligt. Vänner ställer upp för vänner. men du gjorde tvärtom... Sen när du leker runt me massa killar de var väll 42 du hade haft i säng? de kanske får han också att tveka?

4.Sen mot sandra har du snackat så otroligt mycket skit om, men till henne har du fjeskat och vart snäll. Så gör inte vänner heller... Vad har du inte sagt om mig då?

5.detta började för länge sedan på nyår då du snodde våran dricka? Drickan var ui din väska och de erkännde du efter många lögner. Du babblade om att jag hade tagit den men jag for hem innan du ens hade kommit tillbaka, sen sa du att du hade lämnat den på ett bord. och att vi visste det? Och du sa att Sandra hade tagit den men det hade hon inte. Tillslut erkännde du och det var bra.

6. Den andra Sandra har du också ljugit och vart elak med? Listan kan bli lång. Sen alla andra tjej kompisar du haft som droppat efter vägen. har dom också råkat ut för det här?

7.Du satt och snackade skit till Sandras ex för att få ha kvar statusen hos han.

8.Sen går du till sandra och ljuger att jag sagt att hon har anorexia? vem fan gör så?
Du försökte väll bara sära på oss? För henne värkade du inte gilla i mina ögon.

9.Sen ett annat ex till Sandra går du och raggar på? Vänner raggar inte på vänners ex.

10. Killen du träffade på sidan om han du älskar. han ljög du en massa för, samma saker du ljugit om mig och sandra för om han du älskar.
Listan kan bli jäkligt lång.

11.Sen försökte du förstöra mellan mej och jens. det är oförlåtligt. Sandra och micke försökte du göra samma sak emot.



Läs detta och tänk igenom detta innan du börjar skriva något i din blogg för det lär knappast vara sanning det som kommer stå. detta är mitt sista råd till dig "Trassla inte in dig i några fler lögner". Om du slutar ljuga kommer du må mycket bättre. Skriver inte detta för att du ska bli arg, jag är däremot besviken då jag insett att allt var en lögn.

Sista jag skrev var "Ditt samvete får avgöra vad du ska göra", kanske samvetet som trasslar upp lögnerna mer och mer. Dom orden hoppas jag du bär med dig.

Bara så du vet Sanningen kommer alltid fram... Det har det börjat göra. Blir arg och besviken men veta att ja fått erfarenhet av sånna som du.

Detta är allt som orsakat att det blev som det blev. Här får du ditt svar.
Jag ber dig nu att låta mig vara för jag låter dig vara. Detta är sanningen som många andra vet är sann. det tror jag på. Du får tro det du vill men jag tycker nu att vi begraver detta och lever våra egna liv. Så sluta älta och gör inte detta mot andra.

Kanske dumt att skriva ut det såhär. men du gjorde desamma så tycker att det är mer än rätt.
Du har lagt ditt ord och jag lagt mitt.. Du får nu ditt svar så låt mig vara.


Läs också Sandras blogg hon har också lite att säga
http://www.saandrasegna.blogg.se/

Ta bort länken till mig på din blogg...
När den är borta tar jag bort detta inlägg för då vet jag att du har läst detta!

xoxo Tessa

Inga kommentarer: