fredag 26 februari 2010

Du är en dum fan?

Blev bara så sur på en anonym kommentar


Och en fråga, sen NÄR i helvete blev det mitt fel att en pedofil gick på mej som 4ÅRING??? vaa!?!?!


Det har tagit mig hela livet att bearbeta bort den där frågan från min skalle eftersom JAG har klandrat mig själv och trott det har vart mitt fel att min egen ****** gick på mig som 4 åring, och fortsatte i 6 jävla år. Det är du som är en dum fan, inte jag.

hur kan man se en sådan sak som ett litet barns fel? säg mig det innan du kallar mej dumfan.

sen behöver du inte vara så jävla feg så att du skriver det anonymt för då måste jag ta det genom min blogg.. Stå för det du skriver, annars skriver du inte det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej teresa
Jag är en vuxen människa som hamnade på din blogg...och det jag läste nyss är tragiskt mycket tragiskt,jag har själv fått uppleva det du har varit med om..och den människa som säjer att det är ditt fel har ingen aning om vilket helvete du har gått igenom..det vet jag...det har ALDRIG varit ditt fel ALDRIG någonsin...du var ett litet litet barn som säkert många många gånger önskade att du inte fanns..som önskade att någon vuxen skulle upptäcka vad som pågick...men tyvärr så får man oftast gå igenom detta alldeles ensam...för det brukar ha pågått många år innan det uppdagas...Jag önskar dej all kärlek..det är du värd...och dom som inte förstår ska du bara vända ryggen åt...för dom är inte värd din kärlek...jag finns redan vid din sida och den dagen du vill prata om det så finns jag alltid där.....kramar...

TeresaBergdal sa...

Tack för någon som förstår. det betyder jätte mycket. man blir så arg på människor som inte förstår. och skyller det på offret, Jag har suttit i 2 rättegångar en för ca ett år sedan och de var nästan samma sak, och de var en "familjemedlem" det också..

jag tycker ni som in te förstår eller ser de som offrets fel kan bara vara tyst. behöver inte sånna människor runt mig.
Tack för din kommentar den värmde :)