tisdag 2 februari 2010

Svar på frågor :)

Tack för alla frågor :) Nu ska ni få svaren :)


fråga 1: Vem är din fotograf?
Svar: Sandra min kompis fotar mig.

Fråga 2: Har du något jobb som modell?
Svar: Nej jag har inget jobb men skulle vara kul att ha :)

Fråga 3:Vem är det du är glad att slippa i ditt liv? Tänkt tror alla är nyfikna på vem det är som kan vara så grym.
Svar: Tyvärr tänker inte jag vika ut någon i bloggen. kanske ni förstår.

Fråga 4:Vartför designar du inte dina egna kläder? Tänkt då du modellar? :)
Svar: har börjat lite smått att sy om kläder, hade tänkt testa göra egna, tröjan på första studio bilden har jag sytt om från en annan tröja. Kan lägga upp bilder då jag syr om eller gör eget :)

Fråga 5: Villket program har du använt för att göra din header?
Svar: jag använder mig av Photoshop :)


Nu tror jag att jag har svarat på allt :) men har ni någon mer fråga är det bara fråga kommer svara på alla frågor :)



xoxo Tessa

Inga kommentarer: