måndag 11 januari 2010

Brun utan sol, collage och Kissie



Knalla lite på stan idag efter att ha fått klart framtiden för mej :) Blir collage efter sommaren sen universitetet efter det :) känns bra att ha fått de klart så långt :) Får se hur det blrio med lumpen då som jag hade tänkt gå med i. Men är iaf med i flygvapnet får leka militär där.


Köpte brun utan sol idag tänke gå och bli brunare ser ut som ett lik. tänkte lägga upp en före bild nu och sen en efter bild någon dag senare i veckan då jag fårr lite färg :) Skulle få ta något sandra hade någon olja man blev brun av :p då ser vi ifall de kommer en bild på en brun tjej eller en fläckig giraff ;P


Sen hade jag tänkt testa en annan grej med det skriver jag sen då det är aktuellt, vill inte bli kissie stämplad! fast de kommer inte vara lika extremt eller ha samma mening det är för min egen skull. Ifall det funkar kommer jag rekomendera det till andra :)




Snart ska jag ner till jens jobb och bli skitig ;P
Ikväll ska vi se Private valentine, den filmen är grymt kul det är ett film tips!
Här kommer bilden ser lite risi ut men är full i brun utan sol inget smink och ruffsigt hår
sen bjuder ja på en finare med mig och jens <3






xoxo tessa

Inga kommentarer: