måndag 25 januari 2010

God morgon :)

God morgon alla :)

Sitter här i sängen med Ivar bredvid mig:) Har sovit sedan nio så nu kan jag inte sova längre :p har egentligen en timmes till sömn om jag vill.

Sitter här och har precis betalat skorna jag har köpt :) Köpte dom på www.feelfabulous.se
Tyckte dom var ursnygga ;)
Funderar på att gå och fixa håret och sminka mig. Måste klä på mig också men vet inte vad jag ska ha på mig :p Alltid samma problem det dära med kläder!
Måste bara säga en sak. Är då så jäkla glad att inte ha en viss person i mitt liv längre, alla dessa lögner är så skönt att slippa. Ångrar mig fruktansvärt mycket för att jag förlät dig och släppte in dig i mitt liv. En sak är då klar, jag kommer aldrig att släppa in en sådan falsk person igen. Sen att du gick på min kille de är oförlåtligt. fattar inte hur din står ut med allt du ljugit och sagt om han. jag tror han är snällare än vad du har sagt! Mig och en annan person har du kränkt så fruktansvärt och fattar inte hur du har samvete att stå på bena efter allt du gjort. som man brukar säga så slår alltid tillbaka på en själv förr eller senare. Så var berädd på att den dagen borde komma.
xoxo Tessa

Inga kommentarer: