tisdag 26 januari 2010

Lesss!

Sasknar min dator, fick samtal från giganten men dom kan inet säga hur de blir med den så om ja inte fått den på tisdag ska ja få en ny som dom valt en för 4000 som dom säker erbjuder för att dom vill bli av med den. men min dator kostade 7995 så eftersom att DOM pajja den så borde jag få en för samma pris. hittar ingenstans att ja inte har rätt till det. detta är det enda jag hittade.

Varuhuset har reparerat min produkt för samma fel två gånger. Kan jag häva köpet?

Om din produkt har varit på reparation två gånger för samma fel, och verkstaden kan verifiera att det är samma fel tredje gången, kan du be om att få en ny produkt eller häva köpet. Detta gäller endast fel som täcks av reklamationsrätten. Om du har haft olika fel på produkten har vi som säljer rätt till att laga produkten tre gånger. Den fjärde gången kan du be om en ny produkt efter att felet är verifierat. För att fastställa att det är samma fel på produkten är vi tvungna att skicka den till en tredje part. Symptomen kan vara de samma, men felen kan ha uppstått av olika grunder.



efterasom att det som är med min är att dom pajjat den bode de värkligen gälla mej.
Kunden har alltid rätt så jag borde ha rätt att kräva en isamma pris med försäkring. Har mailat högre i elgiganten så får dom säga hur det är. Men tror de är massa mygel.. man har ju läst tidningarna, kanske är en begangnad dator dessutom
Får jag inte en dator av samma pris ska ja begära tillbaka pengarna så kan ja köpa av någon annan. uhh va sur ja blir:P

xoxo tessa

Inga kommentarer: