fredag 22 januari 2010

Studio foto:) Kolla hms rea


har inte kunnat redigera i photoshop, men kan visa orginalbilden nu så får ni se den bättre nästa vecka :) så klaga inte på att bakgrunden och det ser hemskt ut för de är ja medveten om ;) haha


Nu har jag städat ur garderoben också:p vart en jäkla massa som ja slängde och sen en jäkla massa som ja ska slänga ut på tradera:p tycker det är lite onödigt att kasta om de är oanvänt :P
Så nu blir det att köpa nytt nytt nytt!!;) helt glad älskar nya kläder! ja har snört alla mina bhar förutom 4 eftersom mina har blivit försmåa ;P Sen jag slutade med ppiller har mina bröst vuxit ;D Omegan och mineralerna har också hjälpt till tror jag :)
Har beställt trosor från Sonia Rykiel eftersom underkläderna därifrån är gudomligt sköna ;P nu hade dom 3 pack för 29 kr? :P de är bra pris och kvaliten är så skön sen sitter dom fint :)
Och nu när jag har visa kan ja ju betala direkt ist för faktura ;) de är också bra :p hahah
Nu ska jag gå ut med ivar :)
xoxo Tessa

Inga kommentarer: