fredag 8 januari 2010

Shopping rundan!

Jag vet var seg med att skriva vad jag köpte ;P men fick annat för mig den dagen :)
Men köpte ett par skor ett par vinter kängor från Timberland! super sköna var dom
Köpte Hillary Duff Parfymen och Diesel Parfymen. Dom luktade super gott :) helt nöjd! Dessutom va dom på rea så jag fick 2 för en :)
Nu är det bara helgen och sen börjar skolan. Hoppas men kommer in i den snabbt, har kanske vart lite halv slö men nu ska jag ge gärnet. Vill få alla betyg! Tyckte att 3 veckors lov var lite väl långt hade gärna gått skola nu denna vecka också. Tråkigt att bara vara hemma. Fast igår kväll var jag i gymmet det var roligt. körde ben och mage :) Så nu kommer förmodligen gym träningen att börja seriöst :)



Diesel parfymen luktade fräsch perfekt till vardags :)

Hillary Duff parfymen är en söt parfym som passar till speciella tillfällen!

xoxo /Tessa

Inga kommentarer: