onsdag 13 januari 2010

Studio fotografering:p


(fotad av sandra)

Idag på median hade vi studiofoto de var för att lära oss om ljus men nästa vecka blir de på allvar:p


Fick stå modell villket inte var så kul, lite kamerablyg men kul iaf att prova :p


Var en tjej som frågade om jag ville stå men var inte så på alerten efter att ha blivit nedvärderad av min lärare ;p Men sa nej sen började flera tex E ;P sen så stod nästan hela gruppen där och bad mej modella men 90 % av bilderna blev knaas eftersom ja bara garvade, men gladaste modellen var jag iaf :p 7 kameror mot en gör en ganska nervös då man inte var berädd på det ;P haha men sandra fotade 2 bilder som ja tyckte vart bra.
Visar en vet inte om jag får de eftersom bilderns skulle inte publiceras men tror de bara gällde på andra, men mig själv borde jag få ha på, sen tror jag inte fotografen blir arg :P


Angående läraren så hånade hon att ja vill bli läkare i framtiden tog det ganska hårt eftersom de är en sak jag drömt om sen jag vart liten och det är en sak jag tänkt slutföra. Men vart lite tygre då hon hånade mej och stod och sa att jag inte kan bli det. Jävla K*****G Jag ska allt visa dej att jag KAN, även om det ska vara på din begravning! (ursäkta min ilska men kändes inge kul att en lärare står och säger det i ansiktet på mig ist för att stötta mig att nå min dröm. )


xoxo Tessa

Inga kommentarer: